KNOWLEDGE HUB

Retail Media
23.05.2024

IAB Europe’s Retail Media Measurement Standards for Europe.

Το Retail Media εμφανίζει εκθετική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.

Ξεκινώντας από μια ανερχόμενη συζήτηση μέχρι να γίνει ένα φαινόμενο στο οποίο επενδύονται εκατομμύρια και συζητιέται πολύ, ο IAB Europe προβλέπει ότι μέχρι το 2026 θα ξεπεράσει την παραδοσιακή  τηλεόραση, με τις δαπάνες στην κατηγορία να φτάνουν τα €25 δισ.

Kαθώς όμως απορροφά όλο και περισσότερο ενδιαφέρον και επένδυση, υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για μέτρηση και διαφάνεια για να εξασφαλιστεί η συνεχής επιτυχία του.