Το Retail Media εμφανίζει εκθετική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.
Ξεκινώντας από μια ανερχόμενη συζήτηση μέχρι να γίνει ένα φαινόμενο στο οποίο επενδύονται εκατομμύρια και συζητιέται πολύ, ο IAB Europe προβλέπει ότι μέχρι το 2026 θα ξεπεράσει την παραδοσιακή τηλεόραση, με τις δαπάνες στην κατηγορία να φτάνουν τα €25 δισ.
Kαθώς όμως απορροφά όλο και περισσότερο ενδιαφέρον και επένδυση, υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για μέτρηση και διαφάνεια για να εξασφαλιστεί η συνεχής επιτυχία του.