Οι εταιρείες αναφέρουν αύξηση 68% στις αγορές μέσω προγραμματισμού
Η μελέτη, που περιλαμβάνει απαντήσεις από 254 διαφημιστές, εταιρείες, εκδότες και προμηθευτές τεχνολογίας διαφημίσεων σε 31 αγορές, υπογραμμίζει τη συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη της διαφήμισης μέσω προγραμματισμού, τώρα μια αγορά 96,9 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Τα βασικά ευρήματα αποκαλύπτουν ότι το CTV, τα Retail Media και το ΑΙ οδηγούν τη μελλοντική ανάπτυξη. Η Connected TV (CTV) μεταμορφώνει το τοπίο, με το 40% των διαφημιζόμενων να αγοράζουν μέσω προγραμματισμού, ενώ τα Retail Media δείχνουν σημαντική αύξηση των επενδύσεων. Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη και contextual targeting είναι ζωτικής σημασίας για την αντιμετώπιση των post-cookies προκλήσεων.
Οι προκλήσεις παραμένουν με την ποιότητα των μέσων, την ασφάλεια της επωνυμίας και τη στροφή σε first-party δεδομε΄να. Τα Agencies αναφέρουν αύξηση 68% στις αγορές μέσω προγραμματισμού, ενώ η βιωσιμότητα αναδεικνύεται σε σημαντική τάση παρά τις οικονομικές πιέσεις. Η πρόοδος προς το Ad Net Zero είναι αργή, με μόνο το 20% των διαφημιζόμενων να αναφέρει συγκεκριμένες εξελίξεις.
Η έκθεση αντικατοπτρίζει μια δεκαετία προγραμματικής ωριμότητας, προσφέροντας κρίσιμες γνώσεις για την αντιμετώπιση των προκλήσεων του απορρήτου, των δεδομένων και της βιωσιμότητας, ενώ θέτει τις βάσεις για μελλοντική καινοτομία και ανάπτυξη στο ευρωπαϊκό οικοσύστημα ψηφιακής διαφήμισης.