KNOWLEDGE HUB

Events and Webinars Programmatic Advertising
20.11.2024

H2 2024 VIRTUAL PROGRAMMATIC DAY

Η Η2 2024 Virtual Programmatic Day που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο συγκέντρωσε τους ηγέτες του κλάδου για να συζητήσουν το εξελισσόμενο προγραμματικό τοπίο. Ακολουθεί μια περίληψη των βασικών στιγμιότυπων από την εκδήλωση:

1. Αναδυόμενες τάσεις στη διαφήμιση μέσω προγραμματισμού**:

 - Ο ρόλος του Connected TV (CTV) ήταν από τα σημαντικά θέματα που αναπτύχθηκαν, δίνοντας έμφαση στην αυξανόμενη εξέχουσα θέση του στο διαφημιστικό οικοσύστημα. Οι ομιλητές τόνισαν πώς οι πλατφόρμες ροής αναδιαμορφώνουν τη δέσμευση των καταναλωτών και τις στρατηγικές διαφήμισης.

 - Τα Retail Media αναδείχθηκαν ως βασικό σημείο συζήτησης, εξελισσόμενο σε "Retail Media 3.0", ενσωματώνοντας στρατηγικές διαφήμισης τόσο στο διαδίκτυο όσο και στο κατάστημα. Καινοτομίες όπως η στόχευση σε όλα τα κανάλια και οι γνώσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη συζητήθηκαν ως ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία απρόσκοπτων εμπειριών πελατών.

 - Εξερευνήθηκαν επίσης oi εξελίξεις στην τυποποίηση και μέτρηση για τα Retail Media, επισημαίνοντας τη σημασία της ευθυγράμμισης των βασικών δεικτών απόδοσης (KPI) για τη μέτρηση της μακροπρόθεσμης αξίας των brands παράλληλα με τα βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα.

2. Στρατηγικές ευκαιρίες:

 - Η εκδήλωση υπογράμμισε τις δυνατότητες του AI στη διαφήμιση μέσω προγραμματισμού, ιδιαίτερα για τη βελτιστοποίηση καμπανιών σε έναν σύστημα χωρίς cookies .

 - Η συνεργασία μεταξύ brands, agencies και παρόχων τεχνολογίας παρουσιάστηκε ως απαραίτητη για την αντιμετώπιση προκλήσεων όπως
ο κατακερματισμός και η τυποποίηση.


3. Προκλήσεις και λύσεις:

 - Ζητήματα όπως η ποιότητα των μέσων ενημέρωσης, το brand safety και το απόρρητο ήταν κεντρικά στις συζητήσεις, με εκκλήσεις για μεγαλύτερη διαφάνεια και ισχυρές πρακτικές μέτρησης.

 - Οι βιώσιμες πρακτικές και μετρήσεις επισημάνθηκαν επίσης ως απαραίτητες για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του κλάδου.

Αυτές οι πληροφορίες από την Virtual Programmatic Day θέτουν το σκηνικό για καινοτομίες και στρατηγικές που θα καθορίσουν το μέλλον της προγραμματικής διαφήμισης στην Ευρώπη και πέρα ​​από αυτήν. Για να βουτήξετε βαθύτερα, μπορείτε να παρακολουθήσετε το πλήρες διαδικτυακό σεμινάριο εκδήλωσης ανά ενότητα στα παρακάτω links: 

      Virtual Programmatic Day H2 2024 - In App User Privacy
Virtual Programmatic Day H2 2024: Programmatic Advertising in Europe

Virtual Programmatic Day H2 2024: Panel 1
Virtual Programmatic Day H2 2024: Panel 2

 Virtual Programmatic Day H2 2024: Panel 3
Virtual Programmatic Day H2 2024: Panel 4