KNOWLEDGE HUB

Sustainability
20.11.2024

Συμφωνία κοινής δέσμευσης που υποστηρίζει τις βιώσιμες εξελίξεις στην Ευρώπη.

Η συμφωνία κοινής δέσμευσης  που υπογράφηκε από τους τοπικούς  IABs και Ομοσπονδίες δείχνει ευθυγράμμιση με ένα σχέδιο εργασίας
και πλαίσιο που υποστηρίζει τις βιώσιμες εξελίξεις στην Ευρώπη

Ο IAB Europe, η κορυφαία ευρωπαϊκή ένωση βιομηχανίας για το ψηφιακό μάρκετινγκ και το οικοσύστημα διαφήμισης, ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας νέας ευρωπαϊκής κοινής συμφωνίας δέσμευσης IAB για την αειφορία που υπογράφηκε από 20 Εθνικούς IAB και Ομοσπονδίες σε όλη την Ευρώπη. Η Δέσμευση καταδεικνύει την ανάγκη και τις επιθυμίες των Εθνικών Ομοσπονδιών για μια συνεργατική και συνεπή προσέγγιση στη μεθοδολογία μέτρησης των εκπομπών άνθρακα. Αυτό περιλαμβάνει τη ρυθμιστική ταξινόμηση και την ταξινόμηση των πολιτικών, καθώς και τη χαρτογράφηση και τυποποίηση των βέλτιστων πρακτικών για την προβολή διαφημίσεων σε όλη την ψηφιακή αλυσίδα εφοδιασμού.

Ενωμένοι για τη βιώσιμη ψηφιακή διαφήμιση: Μείωση των εκπομπών άνθρακα και ανάληψη δράσης για το κλίμα

Η βιομηχανία της ψηφιακής διαφήμισης έχει εντοπίσει ότι οι εκπομπές άνθρακα που σχετίζονται με το διαδίκτυο, τις συσκευές και τα συστήματα υποστήριξης έχουν φτάσει σχεδόν το 4% των παγκόσμιων εκπομπών θερμοκηπίου. Με αυτές τις εκπομπές που προβλέπεται να διπλασιαστούν στο εγγύς μέλλον, είναι ζωτικής σημασίας για τη βιομηχανία να αναγνωρίσει την κλιματική κρίση και να λάβει αποφασιστικά μέτρα τώρα. Αυτό θα συμβάλει στη διασφάλιση βιώσιμης διαφημιστικής επιλογής για τα brands, ενώ το πιο σημαντικό, θα συμβάλει στη μείωση του συνολικού αποτυπώματος άνθρακα του οικοσυστήματος της ψηφιακής διαφήμισης.

Ως απάντηση σε αυτήν την επείγουσα ανάγκη, ο IAB Europe, μαζί με τoυς εθνικούς IAB και τις υπογράφουσες Ομοσπονδίες, δεσμεύεται να παρέχει καθοδήγηση και υποστήριξη σε οργανισμούς στα ταξίδια αειφορίας τους. Δουλεύοντας συλλογικά, στοχεύουν στη δημιουργία συνεπών ευρωπαϊκών προτύπων, πρακτικών και λύσεων που αντιμετωπίζουν τα κρίσιμα ζητήματα της βιωσιμότητας.

Η κοινή δέσμευση αντικατοπτρίζει ένα κοινό όραμα και αφοσίωση σε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο εργασίας. Αυτό το σχέδιο θα παραδοθεί από την Επιτροπή Προτύπων Αειφορίας του IAB Europe και θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη στρατηγικών, κατευθυντήριων γραμμών και ταξινομήσεων που ευθυγραμμίζονται με κανονισμούς και πολιτικές, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη τις ευρύτερες πτυχές της βιωσιμότητας, συμπεριλαμβανομένων των περιβαλλοντικών, κοινωνικών και οικονομικών επιπτώσεων. Θα συμβάλει επίσης στην αναβάθμιση των εργασιών που γίνονται σε εθνικό επίπεδο για να ανέβει σε ευρωπαϊκό επίπεδο με συνεπή τρόπο και θα δώσει προτεραιότητα στη μείωση των εκπομπών άνθρακα που συνδέονται ειδικά με την ψηφιακή διαφήμιση και θα τονίσει τη σημασία της δράσης για το κλίμα.

Ενώνοντας τις προσπάθειές της, η βιομηχανία ψηφιακής διαφήμισης μπορεί να κάνει σημαντικά βήματα προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον, μετριάζοντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και συμβάλλοντας στους 17 στόχους βιώσιμης ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.

Σχολιάζοντας την απελευθέρωση της Δέσμευσης, η Διευθύνουσα Σύμβουλος του IAB Europe, Townsend Feehan δήλωσε: «Η φιλοδοξία να μειωθούν οι εκπομπές CO₂ στην αλυσίδα εφοδιασμού της ψηφιακής διαφήμισης θα δοκιμάσει την ικανότητά μας να ενεργούμε από κοινού περισσότερο από κάθε άλλη πολιτική ή επιχειρηματικό στόχο. Η κοινή δέσμευση που ανακοινώνουμε σήμερα είναι ένα μέτριο αλλά κρίσιμο βήμα, που επιτρέπει στο ευρωπαϊκό μας δίκτυο να συνεργάζεται με πρωτοφανή ρυθμό εσωτερικά και φέρνει κρίσιμη μάζα στη δέσμευσή μας με τους παγκόσμιους εταίρους».

Συμμετέχοντες Εθνικοί ΙΑΒ :

-Markus Plank, President, IAB Austria
-Carsten Rasner, Managing Director, BVDW
-Marianne Bugge Zederkof, CEO, IAB Denmark
-Arthur Millet, CEO, IAB France (Alliance Digitale) 
-Εlena Tsakiridou, General Manager, IAB HELLAS
-István Sopov, Chairman, IAB Hungary
-Suzanne McElligott, CEO, IAB Ireland
-Sergio Amati, CEO, IAB Italy
-Saskia Baneke, Delfgaauw, Managing Director, VIA Netherlands 
-Camilla Grund, CEO, INMA - IAB Norway
-Wlodzimierz Schmidt, CEO & Chair, IAB Poland
-Luís Falcão, Operations Director, IAB Portugal
-Gabriel Patru, President, IAB Romania 
-Nenad Milic , Executive Director, IAB Serbia 
-Zoran Savin, CEO, IAB Slovenija
-Reyes Justribó, CEO, IAB Spain
-Kenneth Danielsson, CEO, IAB Sweden
-Burak Ertaş, Chairman of the Board, IAB Türkiye 
-Jon Mew, CEO, IAB UK
-Anastasiya Baydachenko, CEO, IAB Ukraine